Reklamacja towaru
Jak postępować w przypadku reklamacji produktu
Czy po otrzymaniu towaru stwierdziłeś, że coś jest uszkodzone lub uszkodzone? Bardzo nam przykro. Postaramy się maksymalnie uprościć Twoją reklamację.
- udzielamy gwarancji na towar w ciągu 24 miesięcy
- reklamację rozpatrzymy w ciągu 30 dni roboczych
Jak reklamować towar
- Wypełniasz prosty formularz reklamacyjny, który znajdziesz poniżej.
- W ciągu najbliższych dni roboczych rozpatrzymy Twoją reklamację i w razie potrzeby skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły reklamacji.
- Jeżeli zaistnieje konieczność odesłania nam reklamowanego towaru, poinformujemy Cię o tym i ustalimy sposób dostawy.
- Zgodnie z umową wymienimy uszkodzony towar lub wyślemy nowy.
Pola oznaczone * są obowiązkowe.
Warunki reklamacji reguluje Regulamin Reklamacji