Reklamacja towaru

Jak postępować w przypadku reklamacji produktu

Czy po otrzymaniu towaru stwierdziłeś, że coś jest uszkodzone lub uszkodzone? Bardzo nam przykro. Postaramy się maksymalnie uprościć Twoją reklamację.

  • udzielamy gwarancji na towar w ciągu 24 miesięcy
  • reklamację rozpatrzymy w ciągu 30 dni roboczych

Jak reklamować towar

  1. Wypełniasz prosty formularz reklamacyjny, który znajdziesz poniżej.
  2. W ciągu najbliższych dni roboczych rozpatrzymy Twoją reklamację i w razie potrzeby skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły reklamacji.
  3. Jeżeli zaistnieje konieczność odesłania nam reklamowanego towaru, poinformujemy Cię o tym i ustalimy sposób dostawy.
  4. Zgodnie z umową wymienimy uszkodzony towar lub wyślemy nowy.

 

Formularz reklamacyjny

Informacje o zamówieniu

Zdjęcia wady

Captcha

i

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Warunki reklamacji reguluje Regulamin Reklamacji

Preferencje prywatności

Używamy plików cookie, aby usprawnić Państwa wizytę na tej stronie, analizować jej działanie i zbierać dane na temat jej użytkowania. W tym celu możemy korzystać z narzędzi i usług stron trzecich, a zebrane dane mogą być przekazywane do partnerów w UE, USA lub innych krajach. Klikając "Akceptuj wszystkie pliki cookie" wyrażasz zgodę na to przetwarzanie. Poniżej można znaleźć szczegółowe informacje lub zmodyfikować swoje preferencje.

Oświadczenie o ochronie prywatności

Pokaż szczegóły
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zaloguj się