Reklamacja towaru

Jak przebiega proces reklamacyjny?

Gwarancja na nasze produkty wynosi 24 miesiące.

Jeżeli towar dotarł uszkodzony lub uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na dole strony Jurhan.pl, w zakładce Reklamacja towaru.

Do formularza załącz także zdjęcia uszkodzonego towaru. Aby wysłać towar, poczekaj na telefon z działu reklamacji.

W przypadku dalszych pytań nasi operatorzy skontaktują się z Państwem.

Jak długo trwa reklamacja towaru?

Dokładamy wszelkich starań, aby zająć się Twoimi żądaniami tak szybko, jak to możliwe, jednak prawny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni.

Uszkodzenie towaru zostało wykryte w momencie odbioru przesyłki. jak powinienem postąpić?

Jeżeli opakowanie towaru uległo widocznemu uszkodzeniu podczas odbioru, należy spisać z kurierem Protokół szkody.

Jeśli nie tylko opakowanie, ale i towar są w widoczny sposób uszkodzone, nie przyjmuj przesyłki od kuriera. Prosimy o kontakt w tej sprawie pod nr tel. +48 324 412 863.

Jeśli otrzymałeś towar, a po rozpakowaniu uległ on uszkodzeniu, musisz postępować w formie Reklamacji.

Preferencje prywatności

Używamy plików cookie, aby usprawnić Państwa wizytę na tej stronie, analizować jej działanie i zbierać dane na temat jej użytkowania. W tym celu możemy korzystać z narzędzi i usług stron trzecich, a zebrane dane mogą być przekazywane do partnerów w UE, USA lub innych krajach. Klikając "Akceptuj wszystkie pliki cookie" wyrażasz zgodę na to przetwarzanie. Poniżej można znaleźć szczegółowe informacje lub zmodyfikować swoje preferencje.

Oświadczenie o ochronie prywatności

Pokaż szczegóły
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zaloguj się