Reklamacja towaru
Jak przebiega proces reklamacyjny?
Gwarancja na nasze produkty wynosi 24 miesiące.
Jeżeli towar dotarł uszkodzony lub uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na dole strony Jurhan.pl, w zakładce Reklamacja towaru.
Do formularza załącz także zdjęcia uszkodzonego towaru. Aby wysłać towar, poczekaj na telefon z działu reklamacji.
W przypadku dalszych pytań nasi operatorzy skontaktują się z Państwem.
Jak długo trwa reklamacja towaru?
Dokładamy wszelkich starań, aby zająć się Twoimi żądaniami tak szybko, jak to możliwe, jednak prawny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni.
Uszkodzenie towaru zostało wykryte w momencie odbioru przesyłki. jak powinienem postąpić?
Jeżeli opakowanie towaru uległo widocznemu uszkodzeniu podczas odbioru, należy spisać z kurierem Protokół szkody.
Jeśli nie tylko opakowanie, ale i towar są w widoczny sposób uszkodzone, nie przyjmuj przesyłki od kuriera. Prosimy o kontakt w tej sprawie pod nr tel. +48 324 412 863.
Jeśli otrzymałeś towar, a po rozpakowaniu uległ on uszkodzeniu, musisz postępować w formie Reklamacji.