Zamówienie i dostawa
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Zawsze informujemy Cię o statusie i postępie Twojego zamówienia drogą e-mailową na podany przez Ciebie adres e-mail.
- po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem
- zaraz po spakowaniu i wysłaniu towaru z magazynu otrzymasz kolejnego maila z informacją o przekazaniu towaru firmie kurierskiej
- otrzymasz wówczas e-mail od kuriera, że otrzymał paczkę i zostanie dostarczona następnego dnia
aCzy informacja o dostępności towaru jest aktualna?
Przy każdym produkcie informacja o dostępności towaru wyświetla się w następujący sposób:
- W magazynie
- Tymczasowo wyprzedane
Dane te są aktualizowane automatycznie w naszym systemie i dlatego są aktualne.
Jeśli chcesz poznać dokładną ilość towaru w magazynie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta telefonicznie lub e-mailem.
Uwaga: jeśli ktoś inny zamówi ten sam produkt w tym samym czasie, może wyprzedzić Cię swoim zamówieniem.
Czy mogę zamówić towar telefonicznie lub mailowo?
Tak to mozliwe.
Email: czesc@jurhan.pl
Numer telefonu: +48 324 412 863
Jak mogę sprawdzić, czy otrzymałeś moje zamówienie? Nie otrzymałem żadnego e-maila z potwierdzeniem.
Możesz to sprawdzić na swoim koncie Jurhan.pl lub sprawdzić folder spam i śmieci na swoim koncie e-mail. Jeżeli nie znalazłeś informacji o potwierdzeniu zamówienia, skontaktuj się z nami pod nr tel. +48 324 412 863
Jaka jest cena za dostawę?
System obliczy dla Ciebie konkretną cenę wysyłki przed realizacją zamówienia. Cena uzależniona jest od wagi i wielkości przesyłki.
Z ilu paczek składa się moja przesyłka?
Informacje te znajdziesz w opisie produktu.
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Przy każdym produkcie podany jest przewidywany termin dostawy.
Przypadkowo złożyłem dwa razy to samo zamówienie, co powinienem zrobić?
W przypadku zdublowania się zamówienia prosimy o kontakt z prośbą o anulowanie jednego z zamówień na adres czesc@jurhan.pl
Lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 324 412 863